varuus

2012_02_14_4f3aa3ac8bc5d.jpg

Olen pikkutytöstä lähtien ihmetellyt ja ihaillut avaruutta ja sen salaisuuksia. Muistan kun 8-vuotiaana halusin jopa tulla astronautiksi ja luin kaksi astrologiakirjaa alusta loppuun! :D

 

loggaaminen

Olen itse bloggaillut jo melkein pari vuotta, Saaran kanssa 1½ vuotta, ja aion kyllä jatkaa tätä aika pitkään vielä :) Blogi on minulle kuin päiväkirja, paitsi julkinen sellainen. Rakastan kuvien, reseptien ja ihan vain päivän kuulumisien jakamisesta teille :)

 

d-levyt

Musiikki on ollut pienestä pitäen tärkeä osa minua, ja ilman sitä olisi vaikea elää! :)

 

umle ja muut suklaat 

Yksi asia, josta olen riippuvainen, on suklaa :)

 

nsisilmäyksellä

Tai "How I Met Your Mother" on yksi suosikkisarjoistani! ♥

 

rance

eiffel-tower-sunset-france-landscapes-ph

Eli Ranska on yksi niistä paikoista, jonne tahtoisin joskus matkustaa :) Toinen niistä on Englanti ja kolmas Australia.

 

oogle

Googlan aika usein kaikenlaisia eri hommia, yleensä inspiraation takia. :)

 

uulirasva

LipBalm.jpg

elements bath and body

Tarvitseeko tähän selitystä? :D Huulirasvat ovat vain niiiiiin ihania, ja sen lisäksi hoitavia♥

 

rvistely

Aina kameran tullessa esiin (kun kaikki muut siis näyttävät täydellisiltä), niin minä tulen siinä parhaimmalla irvistykselläni poseeraamaan x) 

 

äätelö

1341836.515x325.jpg

makuja.fi
 
Vaikkei nyt olekaan enää kesä, niin täytyy minun kuitenkin mainita, että jäätelö on ihanaa. ♥
 
 
irjoittaminen 
 
Ei ole väliä, vaikka kirjoittaisin blogia, kirjeitä, tarinoita tai runoja, kirjoittaminen on silti minulle tosi kivaa :)

 

ontoo

Lontoo.jpg

mervin elämä
Olen varmaan jossain vaiheessa maininnut Lontoon? Joka tapauksessa, minulla on niin tauluja kuin myös tyyny, jotka on päällystetty Lontoon kaduilla. Sinne menen vielä jonain päivänä! ♥
 
 
arkkinat ja kirpputorit
 
Näistä löytyy melkein aina jotain kivaa :D
 
 
ikon
 
2111332649.png
 

Olen omistanut Nikonin digijärjestelmäkameran pian jo vuoden, ja olen siihen kyllä tosi tyytyväinen! Säästin siihen nimittäin aika kauan rahaa, ennen kuin tuli ostettua. Ennen Nikonia omistin Canonin digikameran (ixus 130, nykyään äidin), eli oli aikamoinen kulttuurishokki vaihtaa yhdestä merkistä toiseen! :D

 

mpeleminen ja muut käsityöt

En väitä olevani hyvä käsitöissä, mutta pidän niiden tekemisestä kuitenkin :) Harjoitus tekee mestarin, koska tekemäni virheistä olen kyllä ottanut opikseni.

 

ipsa

On nimeni :D

 

Q uartz

848572003506-Akribos-XXIV-Womens-Quartz-

groupon

Quartz oli ensimmäinen kelloni, jonka sain joskus 8-vuotiaana mummiltani. En löytänyt juuri sitä kelloa kuvista, mutta vähän tuon tapainen se oli.

 

uoanlaitto

Rakastan hyvää ruokaa, sen tekemistä ja asettelemista lautaselle.

 

isustus

Pidän sisustamisesta, ja minulla on jo aika selvät haaveet tulevaisuuden kodistani. :) Tämänhetkinen sisustukseni ei ole ihan sellainen kuin haluaisin, mutta viihdyn minä kuitenkin :)

 

T anssi

Olen harrastanut monta erilaista tanssia. Ensinnäkin koulun tanssiryhmässä (ei tiettyä tyylilajia), sitten showtanssia, showjazzia ja streettanssia. Kaikki muut paitsi s-jazz ovat olleet mieleisiä :) Tanssi kun on niin ihanaa sekin :)

 

ndulaatti 

Kun sain tietää, että olin allerginen lähes kaikille eläimille, ajattelin, että "Hei! Minähän voisin sitten hankkia undulaatin! Enhän minä sille voi olla allerginen!" Näköjään olin... :)

 

aatteet

Shoppaileminen on aina hauskaa ajanvietettä! :D

 

W eheartit

We_Heart_It_Logo.jpg

wikipedia

Täältä löytyy ihania kuvia, joista takuulla löytää inspiraatiota! 

 

ylimax ja Jenkkipurukumit

Purkka on hyvää, niin hampaille kuin myös makuaisteillekin! (Varsinkin sorbet-maut!)

 

stävät

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

 

 

Z zzzzz

Zzzz.jpg

noticiasdenavarra

Nukkuminen...Jaa... Itse pidän kyllä nukkumisesta, mutta olen (ihme ja kumma!) kyllä enemmän aamu- kuin ilta-ihminen :D

 

Å 

Olen kaksikielinen, joten osaan sekä suomea, että ruotsiakin! :) Toki myös englantia, vähän ranskaa ja pari sanaa tanskaksi :D

 

Ä iti

 

Ö ljyvärimaalaus ja piirtäminen

Rakastan piirtämistä, varsinkin mustavalkoisena! ♥ Öljyvärimaalauksia en ehkä sillä tavalla tee, (joskus koulussa on kyllä tullut tehtyä) mutta kyllä sekin on ihan mukavaa :)

♥: Pipsa

 

inspiraatio: so--creative -blogista :)