chicandsjoki%20002-normal.jpg

Saaran rakas Lexa :3

Pipsa: Olen aina pitänyt eläimistä. Jo pienenä minulla oli kymmeniä hevosjulisteita seinilläni. Olen myös joskus unelmoinut siitä, että ratsastus olisi harrastukseni. Aina kun olen ollut kavereillani, joilla on eläimiä, olen niin paljon halunnut silittää heidän lemmikkejään ja pitää heitä sylissäni. Mutta en ole voinut, koska olen allergikko.

Vuosia sitten, ennen allergiatesteihin menoa, olin suunnitellut minkä lemmikin hankkisin jos saisin. Ensimmäisenä taisi olla kani. Testien jälkeen kysyin äidiltäni: "Onko mulla mitään mahdollisuutta saata pupu sitten joooooskus?". Äiti pudisteli päätään. "Entäs kissa?" minä kysyin toiveikkaana. Taas sama juttu. "No entä jos hankittais' mulle papukaija tai undulaatti?" kysyin viimeisen kerran. "Ei. Olet niille kaikille allerginen".

Eläimien lisäksi olen myös allerginen eri heinille, koivulle, siitepölyille ja omenoille. (myös ampparit ja käärmeet saavat pysyä loitolla minusta!)

Nyt toiveena olisi mennä siedätyshoitoon. Vaikka pitääkin mennä usein sairaalaan ja vaikka on suuri mahdollisuus, että hoidot vain pahentavat oireitani, olen valmis siihen. Ehkä vihdoinkin voisin elää niin kuin kaikki muutkin?  Nyt vain pidetään sormet ristissä ;)

♥: Pipsa