kryssninki%20004.jpg
kryssninki%20005.jpg
Nivean Raspberry Rosé ja Isadoran Jelly Gloss Translucent
news%20003.jpg
Labello Fruity Shine Peach

Tämän kuukaudet ehdottomat huulisuoskit ovat olleet juuri nuo ylläolevat tuotteet. Nivean huulirasva onkin jo melkein ihan lopussa, mikä ainakin kertoo, kuinka paljon olen siitä pitänyt! :) Tuota IsaDoran huulikiiltoa olen yhdistänyt hieman pinkemään huulipunaani (siitä ei nyt ole kuvaa), jolloin on syntynyt tosi kiva väriyhdistelmä. Ja jos sinä päivänä olen halunnut mattahuulet, olen laittanut vielä vähän puuteria siihen päälle vähentämään kiiltoa ja... Tadaa
 Tuo Labellon huulirasva on tosi maukkaan makuinen / tuoksuinen, ja siinä on myöskin vähän väripigmenttejä. Niitä ei kuitenkaan ole niin paljon, että huomaisi eroa huulten värissä, mutta olen kuitenkin huomannut tämän antavan terveen ja luonnollisen kiillon! :)

♥: Pipsa